top of page

Konkurs na logo szkoły

REGULAMIN KONKURSU

I. Organizator konkursu

Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły jest Dyrektor Szkoły Podstawowej w Ulimiu.

II. Cel i przedmiot konkursu

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej w Ulimiu.

Logo wykorzystywane będzie przez szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.

 

III. Warunki uczestnictwa w konkursie

Konkurs trwa od 04.01.2024r. do 25.01.2024r.

W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.

Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 3 osób).

Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.

Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.

Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej w Ulimiu.

Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

 

IV. Forma prezentacji pracy konkursowej

Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, plakat, ulotki.

Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.

Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami;

być czytelne i łatwe do zapamiętania,

być łatwo identyfikowane z naszą szkołą,

wzbudzać pozytywne emocje,

składać się z 2 podstawowych elementów: sygnetu (symbolu 

graficznego), logotypu (graficznie przedstawionej nazwy szkoły).

logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.

V. Miejsce i termin składania prac konkursowych

Podpisane prace (imię i nazwisko, klasa) należy składać do 25.01.2024r. do sekretariatu szkolnego lub na adres mailowy: spulim@vp.pl

Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.

Organizator nie zwraca prac.

 

VI. Kryteria oceny prac konkursowych

Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:

1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły oraz planowanym imieniem, 

2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,

3) czytelność i funkcjonalność projektu,

4) estetyka wykonania projektu.

 

VII. Ocena prac konkursowych

Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.  

 

VIII. Rozstrzygnięcie konkursu

W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.

Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.

Planowana data ogłoszenia wyników 26.01.2024r.

Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły oraz na FB szkoły.

Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa, prezentująca wszystkie prace.

 

Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!

bottom of page